duminică, 18 decembrie 2011

Ate disponibile ptr coliere, bratari, globuri 1

Momentan acestea sunt atele cu care am lucrat pana  acum. o sa incerc sa mai fac poze si la alte fire pe care le-am vazut in magazin si mi s-au parut interesante. Dar daca doriti ceva anume, imi spuneti ce culoare, sau imi aratati o poza si incerc sa fac rost. Pe parcurs, daca  mai gasesc ceva interesant voi face alta postare.

1
2

3 Fir Flavia

4 Fir Flavia

5 Fir Flavia

6 Fir Angelica (putin mai gros decat firul Flavia )

4 comentarii:

  1. buna ma numesc elena si as vrea sa stiu daca vinzi ceva culori??

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, eu nu vand atele, caci si eu la randul meu le cumpar de la mercerie. vand doar produse din atele respective. daca te intereseaza ceva cu cea mai mare placere

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce anume vinzi ca nu vad nimic pe site...id.ul meu dobromir.paula

    RăspundețiȘtergere
  4. buna...pai vand accesorii crosetate. ate nu vand, am postat doar pentru doritori.

    RăspundețiȘtergere